1. HOME
  2. /
  3. Védőszőnyegek
  4. /
  5. Könyökalátét Tüzes leopárd
varázsló betöltése
Könyökalátét Tüzes leopárd
nagyítás céljából mutasson egérrel a képre
Könyökalátét Tüzes leopárd
Könyökalátét Tüzes leopárd
Könyökalátét Tüzes leopárd

Könyökalátét Tüzes leopárd

Egy íróasztallap, amely szobája dekorációjának eredeti kiegészítője lesz.
90x45 cm
90x45 cm 100x50 cm 120x60 cm
HUF
- +
kosárba tesz
Sokféle fizetési mód
Minőségi termékek a gyártótól.
Az Ön megrendelését megküldjük: Szerda, 3 Szeptember 2025 - Csütörtök, 4 Szeptember 2025
Hozzáadás a kedvencekhez
Share
Pin it

Egy íróasztallap, amely szobája dekorációjának eredeti kiegészítője lesz. Ennek köszönhetően az íróasztal további védelmet kap a mechanikai sérülésekkel és porral szemben, a helység pedig friss megjelenést kap. Könyökalátét Tüzes leopárd biztosan szeretni fogják gyermekei, mivel napjuk nagy részét a számítógép előtt töltik. Válassza ki kedvenc dizájnját, és élvezze sokáig új kiegészítőjét.

A Könyökalátét Tüzes leopárd nemcsak funkcionális, hanem az egész belső tér eredeti díszítése is. Tekintse meg íróasztallap kollekciónkat, és válassza ki az Önnek megfelelő mintát.

♦ Anyag: PES hálóval bevont vinil.

♦ Vastagság: 1,6 mm.

♦ Nagymértékben ellenáll az elszíneződésnek és az UV-sugaraknak.

♦ Könnyen tisztítható, folt- és vízálló termék.

♦ Felhívjuk figyelmét, hogy az idővel történő használatból eredő károk (pl. kopás) nem reklamálhatók.

Hogyan ápoljam a terméket?

♦ Tisztítsa nedves ruhával - ne használjon erős vegyszereket.

♦ Rendszeresen szellőztesse a párna alsó rétegét.

 

 

Védő asztali alátét

 

Nyomtatott asztali alátét

 

Nyomtatott íróasztallap

Wellcome
It looks like you are visiting us from: United States.
We have local store available for your country
Avatar
Reggel 7:00 és délután 17:00 óra között dolgozunk, kérdéseire szakképzett virtuális asszisztensünk válaszol. Irodai munkaidőn kívül kitöltheti a kapcsolatfelvételi űrlapot - munkaidőben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Avatar
10:14 PM
Helló! Miben segíthetek ma?
Telefonszám
+36 2015507534
Hívjon telefonon
HOGYAN KELL RENDELÉST LEADNI?
Egyszerű! Ha megtalálta a kívánt grafikát, állítsa be a termék paramétereit (típus és anyag), adja meg a méreteit és a további opciókat, majd TEDd a kosárba. A kosárban töltse ki a megrendelőlapot és fizessen.
HOGYAN TUDOM KIFIZETNI A RENDELÉSEMET?
Megrendelését biztonságos online fizetéssel fizetheti ki: PayU, TPay, DotPay vagy a futárnál történő utánvétes fizetés.
MENNYI A RENDELÉS ÁTFUTÁSI IDEJE?
Az átfutási idő körülbelül 2-3 munkanap, majd a szállítás következik. A futár általában 2-3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.
MI A TEENDŐ, HA A KÜLDEMÉNY MEGSÉRÜLT?
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagon, mindenképpen bontsa ki a futár jelenlétében, és készítsen vele együtt kárbejelentést. Ezt követően küldje el a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre a sérülésről, a csomagolásról és a szállítási címkéjéről készült fotóval együtt.
HOGYAN LEHET PANASZT TENNI?
Ha a küldemény kicsomagolása után azt veszi észre, hogy a termék nem felel meg a megrendelésnek - nem a megfelelő méret, keret, anyag vagy a megrendelés nem teljes, kérjük, értesítsen minket a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre küldött üzenetben. A legjobb, ha a hibáról készült fényképeket csatolja az e-mailhez.
MEGVÁLTOZTATHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMEMET A RENDELÉS FELADÁSA UTÁN?
Ha a megrendelését még nem szállították el, frissíthetjük a szállítási címet. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amint lehetséges.
HOGYAN KÜLDHETEK VISSZA EGY TERMÉKET?
Ön jogosult a termékeket a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldeni, feltéve, hogy a termék eredeti állapotában van. Kérjük, töltse ki a weboldalon elérhető visszaküldési űrlapot, és ha bármilyen kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
VAN RAKTÁRON EZ A TERMÉK?
A megrendelés leadása után minden terméket a semmiből készítünk. A szokásos átfutási idő 2-3 munkanap.
LEMONDHATOM A RENDELÉSEMET?
Ha a megrendelését még nem szállították el, lemondhatjuk azt. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb, hogy ezt megtehessük. Csak a tőlünk kapott válaszüzenet megerősíti, hogy a megrendelést töröltük.
HOGYAN TUDOM FELHASZNÁLNI A KEDVEZMÉNYES KÓDOT?
A kedvezményes kód használatához egyszerűen írja be azt a megfelelő mezőbe a megrendelés leadásakor. Ha a kód nem működik, kérjük, ellenőrizze a promóció lejárati dátumát vagy feltételeit, vagy lépjen kapcsolatba velünk.
KAPHATOK SZÁMLÁT?
Igen, a megrendelés feldolgozása után számlát küldünk az Ön e-mail címére.
PROBLÉMÁM VAN A RENDELÉSEMMEL, MOST MI LEGYEN?
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért! Kérjük, írja le a problémát, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi segítünk megoldani a problémát a lehető leghamarabb.
MEGRENDELHETEM A TERMÉK MÁS SZÍNŰ/MÉRETŰ VÁLTOZATÁT?
Igen, szívesen készítünk Önnek személyre szabott megrendelést. Kérjük, a részletekért lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal.
NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÁST A MEGRENDELÉSEMRŐL - MIT TEGYEK?
A visszaigazoló e-mail lehet, hogy a SPAM mappában van. Ha nem, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
VAN FIZIKAI BOLTJUK, AMIT MEGLÁTOGATHATOK?
Jelenleg kizárólag online működünk.
MIÉRT UTASÍTOTTÁK EL A FIZETÉSEMET?
Előfordulhat, hogy a kártyakorlátok vagy a bank hibája miatt utasították el a fizetést. Próbálja meg újra, vagy használjon más módszert. Ha további problémái vannak, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
MILYEN NYELVEN BESZÉLHETEK TELEFONON?
A telefonbeszélgetéseket lengyelül vagy angolul folytatjuk, de az e-maileket az anyanyelvén is megírhatja.