1. HOME
  2. /
  3. Képek
  4. /
  5. DESZTINÁCIÓK
  6. /
  7. Nappali

Képek nappaliba

A nappali díszítése során több szempontot is érdemes figyelembe venni. Lényeges a vizuális szempont, az egyes elemek funkcionalitása és az, hogy a berendezés passzoljon a lakás többi részéhez.

Képek nappaliba
Szín
Nappali [találat: 1105]
Képek nappaliba

Stílusos képek nappaliba

Az ilyen típusú helyiségben sokszor nagy felületű fal áll rendelkezésünkre, ami ideális hátteret képez egy nagy dekor kép vagy egy kisebb elemekből álló galéria számára. A nappali fali képek különböző szempontok alapján választhatóak ki. Van, hogy a színkulcs a legfontosabb, máskor a döntő szempont a tematika vagy stílus, amely meghatározza a termék összhatását. Csak kevesen engedhetik meg maguknak a legnagyobb festőművészek által készített fali megvásárlását. Ilyenkor természetesen a különböző másolatok is a rendelkezésünkre állnak. Ennek köszönhetően a te nappalidban is ott lehetnek Van Gogh „Napraforgói” vagy Hokusai Katsushika egyik fametszete. Annak érdekében, hogy a hatás lehető legjobban hasonlítson az eredeti példányhoz, minőségi nyomtatást alkalmazunk, mely lehetővé teszi a színek tökéletes leképezését és akár a legkisebb részletek megjelenítését is a kép teljes felületén. Üveg- vagy vászonképek választása esetén egy tökéletes reprodukciót kapsz. Sőt, egy ilyen termék rendkívül sokáig őrzi meg a minőségét. Nem fakul a fény hatására és évekkel később is ugyanígy néz ki.

Modern stílus a nappaliban

A berendezéstől és az uralkodó stílustól függ az is, hogy milyen nappali fali dekoráció lesz a legjobb választás. Manapság rendkívül népszerű a modern stílus, amelyben a fém, kő, nyers fa és beton elemek dominálnak. 

Egy modern nappalit nem nehéz feldíszíteni, ehhez csak megfelelő képek kellenek. Választhatsz minimalista, takarékos megoldásokat, vagy éppen ellenkezőleg, nagyon kifejező és kontrasztos dekor termékeket. A képek nappaliba történő akasztásával egy domináló színhangsúlyt képezhetünk olyan helyiség esetében, ahol a szürke és fekete árnyalatok vannak fölényben.

Nyilvánvaló, hogy a nappali dekoráció a többi bútorhoz és berendezési tárgyhoz kell, hogy igazodjon. Léteznek olyan lakberendezési stílusok, amelyekhez a vászon és az üveg egyaránt illik. Gyakran viszont inkább a két anyag egyikét válasszuk. A vászonra nyomtatott képek általánosan a klasszikus, angol stílusú és antikokkal kitöltött helyiségekbe passzolnak. Az ilyen dekoráció a klasszikus képek modernizált változata. A mi kínálatunkban ez egy rányomtatott reprodukció, a hagyományos értelemben vett keret nélkül. A vásznat egy nem látható vázra húzzuk fel, a nyomtatás pedig elér az összes szegélyig is, ez pedig fokozza a végleges hatást.

Az üvegfestmények viszont a modern nappalikban fordulnak elő a leggyakrabbanA skandináv vagy eklektikus stílushoz is jól illenek, ahol a különböző dekorációk együtt érvényesülnek a leginkább. Vedd figyelembe, hogy az üvegfestmény nagyon lapos, és a falhoz közel helyezkedik el. Ennek eredményeképpen beleolvad a környezetébe, és szinte eggyé válik a felülettel, amelyen lóg. Egy üvegből készült festmény nemcsak egy közönséges falon mutat jól, hanem például egy betonból háttéren is.

Wellcome
It looks like you are visiting us from: United States.
We have local store available for your country
Avatar
Reggel 7:00 és délután 17:00 óra között dolgozunk, kérdéseire szakképzett virtuális asszisztensünk válaszol. Irodai munkaidőn kívül kitöltheti a kapcsolatfelvételi űrlapot - munkaidőben felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Avatar
07:09 PM
Helló! Miben segíthetek ma?
Telefonszám
+36 2015507534
Hívjon telefonon
HOGYAN KELL RENDELÉST LEADNI?
Egyszerű! Ha megtalálta a kívánt grafikát, állítsa be a termék paramétereit (típus és anyag), adja meg a méreteit és a további opciókat, majd TEDd a kosárba. A kosárban töltse ki a megrendelőlapot és fizessen.
HOGYAN TUDOM KIFIZETNI A RENDELÉSEMET?
Megrendelését biztonságos online fizetéssel fizetheti ki: PayU, TPay, DotPay vagy a futárnál történő utánvétes fizetés.
MENNYI A RENDELÉS ÁTFUTÁSI IDEJE?
Az átfutási idő körülbelül 2-3 munkanap, majd a szállítás következik. A futár általában 2-3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.
MI A TEENDŐ, HA A KÜLDEMÉNY MEGSÉRÜLT?
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagon, mindenképpen bontsa ki a futár jelenlétében, és készítsen vele együtt kárbejelentést. Ezt követően küldje el a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre a sérülésről, a csomagolásról és a szállítási címkéjéről készült fotóval együtt.
HOGYAN LEHET PANASZT TENNI?
Ha a küldemény kicsomagolása után azt veszi észre, hogy a termék nem felel meg a megrendelésnek - nem a megfelelő méret, keret, anyag vagy a megrendelés nem teljes, kérjük, értesítsen minket a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre küldött üzenetben. A legjobb, ha a hibáról készült fényképeket csatolja az e-mailhez.
MEGVÁLTOZTATHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMEMET A RENDELÉS FELADÁSA UTÁN?
Ha a megrendelését még nem szállították el, frissíthetjük a szállítási címet. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amint lehetséges.
HOGYAN KÜLDHETEK VISSZA EGY TERMÉKET?
Ön jogosult a termékeket a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldeni, feltéve, hogy a termék eredeti állapotában van. Kérjük, töltse ki a weboldalon elérhető visszaküldési űrlapot, és ha bármilyen kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
VAN RAKTÁRON EZ A TERMÉK?
A megrendelés leadása után minden terméket a semmiből készítünk. A szokásos átfutási idő 2-3 munkanap.
LEMONDHATOM A RENDELÉSEMET?
Ha a megrendelését még nem szállították el, lemondhatjuk azt. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb, hogy ezt megtehessük. Csak a tőlünk kapott válaszüzenet megerősíti, hogy a megrendelést töröltük.
HOGYAN TUDOM FELHASZNÁLNI A KEDVEZMÉNYES KÓDOT?
A kedvezményes kód használatához egyszerűen írja be azt a megfelelő mezőbe a megrendelés leadásakor. Ha a kód nem működik, kérjük, ellenőrizze a promóció lejárati dátumát vagy feltételeit, vagy lépjen kapcsolatba velünk.
KAPHATOK SZÁMLÁT?
Igen, a megrendelés feldolgozása után számlát küldünk az Ön e-mail címére.
PROBLÉMÁM VAN A RENDELÉSEMMEL, MOST MI LEGYEN?
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért! Kérjük, írja le a problémát, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi segítünk megoldani a problémát a lehető leghamarabb.
MEGRENDELHETEM A TERMÉK MÁS SZÍNŰ/MÉRETŰ VÁLTOZATÁT?
Igen, szívesen készítünk Önnek személyre szabott megrendelést. Kérjük, a részletekért lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal.
NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÁST A MEGRENDELÉSEMRŐL - MIT TEGYEK?
A visszaigazoló e-mail lehet, hogy a SPAM mappában van. Ha nem, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
VAN FIZIKAI BOLTJUK, AMIT MEGLÁTOGATHATOK?
Jelenleg kizárólag online működünk.
MIÉRT UTASÍTOTTÁK EL A FIZETÉSEMET?
Előfordulhat, hogy a kártyakorlátok vagy a bank hibája miatt utasították el a fizetést. Próbálja meg újra, vagy használjon más módszert. Ha további problémái vannak, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
MILYEN NYELVEN BESZÉLHETEK TELEFONON?
A telefonbeszélgetéseket lengyelül vagy angolul folytatjuk, de az e-maileket az anyanyelvén is megírhatja.