Egyszerű! Ha megtalálta a kívánt grafikát, állítsa be a termék paramétereit (típus és anyag), adja meg a méreteit és a további opciókat, majd TEDd a kosárba. A kosárban töltse ki a megrendelőlapot és fizessen.
Megrendelését biztonságos online fizetéssel fizetheti ki: PayU, TPay, DotPay vagy a futárnál történő utánvétes fizetés.
Az átfutási idő körülbelül 2-3 munkanap, majd a szállítás következik. A futár általában 2-3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot.
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagon, mindenképpen bontsa ki a futár jelenlétében, és készítsen vele együtt kárbejelentést. Ezt követően küldje el a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre a sérülésről, a csomagolásról és a szállítási címkéjéről készült fotóval együtt.
Ha a küldemény kicsomagolása után azt veszi észre, hogy a termék nem felel meg a megrendelésnek - nem a megfelelő méret, keret, anyag vagy a megrendelés nem teljes, kérjük, értesítsen minket a KAPCSOLAT fülön megadott e-mail címre küldött üzenetben. A legjobb, ha a hibáról készült fényképeket csatolja az e-mailhez.
Ha a megrendelését még nem szállították el, frissíthetjük a szállítási címet. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amint lehetséges.
Ön jogosult a termékeket a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldeni, feltéve, hogy a termék eredeti állapotában van. Kérjük, töltse ki a weboldalon elérhető visszaküldési űrlapot, és ha bármilyen kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A megrendelés leadása után minden terméket a semmiből készítünk. A szokásos átfutási idő 2-3 munkanap.
Ha a megrendelését még nem szállították el, lemondhatjuk azt. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb, hogy ezt megtehessük. Csak a tőlünk kapott válaszüzenet megerősíti, hogy a megrendelést töröltük.
A kedvezményes kód használatához egyszerűen írja be azt a megfelelő mezőbe a megrendelés leadásakor. Ha a kód nem működik, kérjük, ellenőrizze a promóció lejárati dátumát vagy feltételeit, vagy lépjen kapcsolatba velünk.
Igen, a megrendelés feldolgozása után számlát küldünk az Ön e-mail címére.
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért! Kérjük, írja le a problémát, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi segítünk megoldani a problémát a lehető leghamarabb.
Igen, szívesen készítünk Önnek személyre szabott megrendelést.
Kérjük, a részletekért lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati irodánkkal.
A visszaigazoló e-mail lehet, hogy a SPAM mappában van. Ha nem, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Jelenleg kizárólag online működünk.
Előfordulhat, hogy a kártyakorlátok vagy a bank hibája miatt utasították el a fizetést. Próbálja meg újra, vagy használjon más módszert. Ha további problémái vannak, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
A telefonbeszélgetéseket lengyelül vagy angolul folytatjuk, de az e-maileket az anyanyelvén is megírhatja.